Felanmälan
Så gör du en felanmälan hos NPS Fastigheter
Har något gått sönder eller behöver åtgärdas i din bostad? Det snabbaste och smidigaste sättet att göra en felanmälan är digitalt. Klicka på denna länk för att komma till vår felanmälanstjänst. Du loggar in med BankID.
För att vi ska kunna hjälpa dig så snabbt som möjligt, är det viktigt att du beskriver problemet så tydligt du kan. Skicka gärna med bilder också!
Vi tar helst emot felanmälningar digitalt, så använd gärna tjänsten online i första hand.
Behöver du prata med oss?
Vardagar mellan kl. 07.00–12.00 & 13:00-16:00 når du oss på telefon: 0660-213 440
Vid akuta problem utanför kontorstid
För brådskande ärenden som inte kan vänta – exempelvis vattenläckor, elfel, stopp i avloppet, trasig kyl/frys eller krossade fönster – ring vårt journummer: 010-470 57 79 (Detta nummer gäller på kvällar, nätter och helger och går till Securitas.)