Så felanmäler du snabbt och enkelt hos NPS Fastigheter
Vi vet att saker ibland går sönder – en droppande kran, ett element som inte funkar eller kanske ett fönster som kärvar. När något behöver fixas i din lägenhet vill vi såklart att det ska åtgärdas så smidigt och snabbt som möjligt. Därför har vi gjort det enkelt för dig att skicka in en felanmälan direkt online.
📲 Gör din felanmälan digitalt
Det allra enklaste sättet att anmäla ett fel är via vår digitala felanmälanstjänst. Du loggar in med BankID och fyller i vad som behöver åtgärdas – gärna så tydligt som möjligt. Skicka gärna med en bild också, det hjälper oss att förstå problemet direkt.
Vi rekommenderar att du använder den digitala tjänsten i första hand. Det gör att vi snabbare kan hantera din felanmälan och fördela rätt resurser.
📞 Behöver du nå oss direkt?
Du är såklart också välkommen att ringa oss. Vi svarar på telefon vardagar mellan kl. 07.00–12.00 & 13.00-16-00 på:
0660-213 440
🚨 Akuta ärenden – kvällar och helger
För riktigt brådskande situationer – som vattenläckor, elfel, trasig kyl eller frys, stopp i avloppet eller krossade rutor – finns vårt journummer: 010-470 57 79. Jouren går till Securitas och är tillgänglig endast vid akuta situationer under kvällar, nätter och helger, när kontoret är stängt.
Vi finns här för att göra ditt boende så tryggt och bekvämt som möjligt. Har du frågor kring felanmälan eller vill veta mer om vad som räknas som akut? Tveka inte att kontakta oss!